Om menigheten

Bønn

Bønnemøte

Bønn starter om

Vår visjon er å bygge et levende, varmt og inkluderende fellesskap der den enkelte blir akseptert og møter forståelse, tilgivelse og kjærlighet.

Våre mål er:

• Bli kjent og respektert som et åpent og ufarlig kristent fellesskap i Slemmestad.
  • Nå Slemmestad med budskapet om en kjærlig Gud som bryr seg om den enkelte og frelsen i Jesus Kristus.
  • Nå spesielt inn til barn og ungdom i Slemmestad med kristne verdier og holdninger.
  • Gjøre menigheten til et åpent og trygt "hjem" i Slemmestad.

Misjon

Menigheten er veldig opptatt av misjon. Vi er støttemedlem for syv forskjellige misjonsprosjekter.

• Europa i Fokus arbeid i Romania
  • Open Heart arbeid i Ukraina
  • Anne og Bryant Wilhelmsens arbeid i Tyskland
  • Miriam og Johnny Pettersen's arbeid i Belgia
  • Kaba, Arbeid blant muslimer
  • Pinsevennenes arbeid i Israel
  • Evangeliesenteret

Noen tanker for fremtiden

Vårt høyeste ønske er å se at mennesker blir frelst og satt i frihet. Det er vårt hovedmål. Vi ønsker at flere med et kall i hjertet for menighetsarbeid skal finne veien hit til Betesda. Og at bønnebarna skal finne veien til frelse. Ja at hele bygda skal kjenne at det er mange som ber om vekkelse og kjenner kallet i hjertet til å vende om til Herren.

Gi et bidrag

Du kan gi til menigheten enten ved kontooverføring eller gjennom vipps.

Kontonummer: 7137.30.16440

Vipps: 506313